Клієнт визначає умови: в ОП прокоментували обслуговування українською мовою

16 січня 2021, 19:00
Відсьогодні набула чинності норма закону про державну мову в сфері обслуговування

Споживач жодним чином не обмежений у праві спілкуватися комфортною для себе мовою. Про це зазначив радник керівника Офісу президента України Михайло Подоляк, коментуючи норму закону, яка зобов’язує всіх суб’єктів, що надають послуги українському споживачу, спілкуватися та надавати інформацію державною мовою.

Читайте також:

Реклама

"На прохання клієнта обслуговування може відбуватись будь-якою мовою, в тому числі російською. Ще раз повторюю ключове: саме клієнт є головним модератором діалогу в сфері сервісу. І саме клієнт визначає комфортні для себе умови спілкування. Тому усі традиційні спекуляції і інсинуації на цю тему виходять суто від політично ангажованих команд, які вкотре намагаються мовним питання розколоти українське суспільство і спровокувати чергову хвилю внутрішніх роздраїв", – впевнений Подоляк.

Також радник глави ОП впевнений, що українці розуміють як українську, так і російську мови, а також чудово бачать "пропагандистську штучність цього питання".

Нагадаємо, із 16 січня набула чинності чергова норма закону "Про забезпечення функціонування української мови як державної". Вона вимагає, щоб спілкування із споживачами у сфері торгівлі та послуг відбувалося українською мовою, якщо тільки сам споживач не попросить перейти на іншу мову. За порушення цих вимог компанію або фізособу-підприємця можуть оштрафувати.

Реклама

Крім того, перехід на українську сфери послуг не означає, що забороняється спілкуватися іншими мовами.