Спілкуватися можна і російською, і румунською: мовний омбудсмен про перехід бізнесу на українську

16 січня, 11:15

Оксана Тесленко Оксана Тесленко

Сфера обслуговування перейшла на українську мову

З 16 січня обслуговування українською мовою стає обов'язковим для всіх закладів сфери послуг, але це не означає, що забороняється спілкуватися на інших мовах.

Реклама

Про це заявив в інтерв'ю "Сегодня" мовної омбудсмен Тарас Кремінь.

"У кожній зі сфер – в охороні здоров'я, науці, освіті, сфері обслуговування – був час, щоб до нього (до закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної", – ред.) підготуватися. Я вважаю, що в основному сервіси в Україні вже давно надаються українською мовою", – сказав Кремінь.

За його словами, не забороняється спілкуватися іншими мовами, якщо клієнт просить про це.

"Коли клієнт приходить у супермаркет за продуктами, до перукаря підстригтися або в аптеку за ліками, то на порозі його зустріне персонал, який має звернутися державною мовою. Якщо клієнт захоче спілкуватися російською, угорською, румунською – ніхто цього не забороняє", – підкреслив Кремінь.

Читайте також: "Якщо клієнт захоче спілкуватися російською, то ніхто цього не забороняє" – інтерв'ю з мовним омбудсменом

Як уже розповідав сайт "Сегодня", з 16 січня набула чинності чергова норма закону "Про забезпечення функціонування української мови як державної". Вона вимагає, щоб спілкування зі споживачами в сфері торгівлі і послуг за замовчуванням відбувалося українською мовою, якщо тільки сам споживач не попросить перейти на іншу мову.

Реклама

За порушення цих вимог компанія або фізособа-підприємець можуть бути оштрафовані.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти