Витрати українських політиків на рекламу в Facebook в 2020 році становили 6,6 млн дол. Для порівняння: це трохи більше річного бюджету міста Дрогобич.
Про це в Facebook повідомляє рух ЧЕСНО.
Зокрема, активісти повідомляють про таке:
- понад 4,5 тисячі сторінок в Facebook та Instagram поширювали політичну рекламу в цей період;
- сторінка "Політична партія "ЗА МАЙБУТНЄ" очолює ТОП за видатками. З серпня по жовтень вона витратила майже 170 тис. доларів;
- партія "Слуга народу" посідає перше місце за сукупними витратами різних сторінок партії або кандидатів від неї – 880 тис. доларів;
- деякі кандидати робили ставку на рекламу за допомогою сторінок з нейтральними назвами. Наприклад, повідомлення за Пальчевського були на сторінках з назвами "Украина Онлайн", "Полит Пост", "Полит Прес", "Київ News", News Online, "Політика.ua" та інші, частина цих сторінок вже видалена.
Раніше Комітет виборців України назвав головних прогульників у Раді.