Санкції Заходу "наламали дров" Кабаєвій – ЗМІ

7 жовтня 2015, 09:33

Запуск телешоу російської спортсменки зірваний

Британська радіокомпанія BBC Worldwide не продала ліцензію на розважальне шоу Tummble, ведучою якого в російській версії повинна була стати Аліна Кабаєва, яка за інформацією ЗМІ, є цивільною дружиною президента РФ Володимира Путіна. Про це повідомляє Forbes з посиланням на власні джерела.

Реклама

Причиною такого рішення є те, що запускати російську програму повинні були компанія "Червоний квадрат" і "Перший канал", які належать відповідно російським бізнесменам Аркадію Ротенбергу і Юрію Ковальчуку, що знаходяться під санкціями ЄС.

Через відмову британської сторони ці плани були зірвані, і пропозиція Кабаєвої направлена не була, зазначає співрозмовник Forbes.

У BBC відмовилися коментувати угоду, але додали, що "співпрацюють з російськими компаніями і строго дотримуються виконання законів США і Євросоюзу щодо санкцій".

Як розповів Forbes голова ради директорів компанії "Вайт Медіа" (телевізійні шоу "Один в один", "Десять мільйонів") Тимур Вайнштейн, "Первый канал" знайшов вихід із ситуації з санкціями.

В тренді
Зустріч у "нормандському" форматі може пройти на Донбасі на передовій
Реклама

Було вирішено відійти від формату шоу про гімнастику, якого дотримується BBC, і розширити його.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що британська корпорація ВВС виграла справу проти російського телеканалу Russia Today за звинуваченням в інсценуванні сюжету.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти