"Народний фронт" виграв суд у телеканалу

21 січня 2020, 11:21

NewsOne назвали відвертим ретранслятором кремлівської пропаганди

20 січня Печерський районний суд Києва залишив без задоволення позов телеканалу NewsOne до колишнього керівника фракції "Народний фронт" Максима Бурбака і політичної партії "Народний фронт".

Реклама

Про це пише пресслужба політичної сили.

Повідомляється, що NewsOne судився через піст Максима Бурбака в Facebook, опублікований в 2018 році, де телеканал був названий "відвертим ретранслятором кремлівської пропаганди".

Це вже другий позов, який "Народний фронт" виграв у телеканалу, сказано в повідомленні.

В тренді
"Медведчук – кремлівський щур": Нацкорпус запалив фаєри під Печерським судом (фото і відео)
В тренді
Загрожують катастрофічні наслідки: РФ збільшила кількість кібератак на Україну
Ілля Вітюк, фото: СБУ
В тренді
У Медведчука можуть відібрати "трубу" за 284 млн грн: подробиці позову до нардепа

Політсила нагадала, що раніше канал вимагав спростувати слова із заяв "НФ" і БПП в минулому скликанні парламенту про антиукраїнську діяльність NewsOne, однак, столичний Шевченківський районний суд залишив позов без задоволення.

Реклама

Раніше повідомлялося, що "Народний фронт" вимагав розслідувати факти втручання Росії у вибори в Україні .

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти