Прес-секретар Гройсмана розповів про закулісся комунікації влади

17 липня 2017, 13:40
Головне завдання прес-служб – максимально відкрито і ефективно інформувати суспільство про реформи

Дмитро Столярчук, прес-секретар прем'єр-міністра України Володимира Гройсмана

Прес-служби міністерств і органів центральної і місцевої влади щотижня узгоджують на рівні Кабінету міністрів єдиний план роботи. Складанням плану комунікації та модерацією його виконання займається Департамент інформації та комунікації з громадськістю Кабміну. Все це необхідно для того, щоб максимально ефективно і відкрито інформувати суспільство про урядові реформи, каже директор департаменту і прес-секретар прем'єр-міністра Дмитро Столярчук.

"Ми переконали керівництво уряду, що комунікація – це не тільки сервісна, а й управлінська функція, і вона повинна враховуватися при прийнятті суспільно важливих рішень. Після цього на засідання уряду почали запрошувати і прес-секретарів, що допомогло ще більш ефективно координувати відомства і роз'яснювати реформи", – говорить Столярчук.

Реклама

Всеукраїнський форум "#Єдиний голос" за участю Володимира Гройсмана

Так звана стратегія "Єдиного голосу" запрацювала восени 2016-го за підтримки прем'єр-міністра України. Її суть – єдині формат, стиль і зміст меседжів, які використовуються в комунікації з громадськістю. Якщо раніше прес-служба кожного відомства працювала сама по собі, то тепер вони всі виступають єдиним фронтом.

Реклама

За словами Дмитра Столярчука, найбільш ефективно стратегія спрацювала під час інформаційних кампаній про введення єдиної ціни на газ і нарахування субсидій ("Держава піклується про тебе"), про підвищення розміру мінімальної зарплати і пенсії ("Більш високі зарплати" і "Більш високі пенсії" відповідно), кампанії по супроводу розробки та прийняття державного бюджету на 2017 рік ("Чесний бюджет – 2017").

"У цьому році ми спільно провели близько тисячі заходів за участю перших осіб уряду, міністрів і глав відомств. Готується різноманітна інформаційна продукція – інфографіка, презентації, ролики – яка активно поширюється через всі можливі інформаційні канали, включаючи соціальні мережі. Адже всім зрозуміло: не варто чекати від суспільства якихось реакцій, тим більше схвальних, на події і меседжі, про які люди не знають або не розуміють їх. Ми вибрали діалог – і рухаємося цим шляхом", – розповідає директор Департ ента інформації та комунікації з громадськістю.

Реклама

Керівник кампанії GREAT Britain Конрад Берд і Дмитро Столярчук на зустрічі "Єдиного голосу"

Крім того, в рамках "Єдиного голосу" для прес-секретарів відомств проводять тренінги західні фахівці офісу урядових комунікацій Великої Британії, Європейського Союзу, Канади, експерти з міжнародних організацій, журналісти та відомі активісти. Використовується і формат "внутрішньої школи" з презентацією найбільш вдалих реалізованих кейсів і залученням вітчизняних фахівців з неурядових структур, корпоративного сектора і експертного середовища.

"Ближче до осені плануємо створити формат для навчання фахівців, які хотіли б працювати в прес-службах органів влади. Кращі зможуть пройти стажування в комунікаційних підрозділах уряду", – ділиться планами Дмитро Столярчук.