Люди, які приїжджають до окупованого Криму, частіше за все не задоволені високими цінами і якістю послуг. Це стало відомо після опитування Міністерством курортів РФ, передає РІА Новости.
Міністерство курортів проводило опитування туристів з червня по жовтень в двох транспортних вузлах республіки – порт "Крим" (Керч) і аеропорт "Сімферополь" – на виїзді після відпочинку. Всього опитано 3 тисячі людей: 1809 (60,3%) жінок і 1191 (39,7%) чоловіків.
Згідно з опитуванням, туристи найбільше не задоволені високими цінами, якістю послуг, транспортом і грубістю таксистів. У той же час вони нахвалюють природу і дружелюбність місцевих жителів.
"Гості найчастіше скаржаться, що ціни на продукти і житло завищені, при цьому очікування співвідношення ціни і якості відрізняються від наданих послуг. Дивно, але були скарги, що мало банкоматів. Найчастіша скарга – труднощі транспортного пересування по Криму", – розповіла "начальник управління маркетингу та розвитку республіканського міністерства курортів і туризму" Анна Нерозіна.
За її словами, люди, які приїжджали на півострів, скаржилися на стан пляжів, прибирання набережних, ціни на авіаперельоти і затримки рейсів.
Разом з тим, згідно з опитуванням, найбільше туристам сподобалися море, гори, клімат, повітря, екскурсії та їх різноманіття, аквапарки, а також відкритість, дружелюбність і душевність місцевих жителів.