Зеленський зажадав розібратися з перевантаженими фурами на дорогах

16 червня 2020 18:39

Руслан Ровік Руслан Ровік

Президент доручив головам МВС і СБУ боротися з перевантаженістю машин

Президент Володимир Зеленський провів нараду про термінові заходи з протидії порушенням габаритно-вантажних обмежень на українських дорогах, які призводять до руйнування трас, в тому числі і тих, які прокладаються за програмою "Велике будівництво".

Реклама

Як повідомили в Офісі глави держави, в нараді взяли участь прем'єр-міністр Денис Шмигаль, міністр внутрішніх справ Арсен Аваков, міністр інфраструктури Владислав Криклій, голова Служби безпеки Іван Баканов і керівник "Укравтодору" Олександр Кубрак.

Зеленський підкреслив, що, за даними статистики, протягом останніх кількох років майже кожна друга фура, яка їздить українськими автошляхами, перевантажена.

"Я не думав, що, крім програми під назвою "Велике будівництво" в нашій країні, яку дуже складно було підняти на ноги, буде окрема велика проблема – як захистити частину цієї програми, а саме дороги в країні", – визнав глава держави.

Президент заявив, що проблему перевантаженості машин фіксують навіть на нових дорогах, які почали споруджувати за програмою "Велике будівництво".

Реклама

Зі свого боку голова уряду зазначив, що в цьому році інспектори Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) працюють цілодобово і з 12 травня склали майже 900 актів про перевищення габаритно-вагових параметрів, а сума штрафів за цей період становить понад 190 тисяч євро.

Денис Шмигаль заявив про плани з 1 жовтня збільшити на 200 людей штат інспекторів, які чергуватимуть на дорогах, – нині їх 141 по всій країні. Крім того, на дорогах діють дев'ять комплексів вагового контролю. До 25 червня їх буде 19, а з 1 жовтня – 78.

Прем'єр додав, що уряд передав до Верховної Ради законопроєкт про ваговий контроль. Документ передбачає право місцевих органів влади встановлювати автоматичні комплекси габаритного контролю. Частину штрафів буде запропоновано скеровувати в місцеві бюджети для відновлення доріг.

Голова МВС Арсен Аваков додав, що через законодавчі обмеження працівники Укртрансбезпеки не можуть самостійно контролювати дотримання габаритно-вагових обмежень і ефективно діють тільки спільно з поліцією, а через низькі зарплати інспекторів є високі корупційні ризики.

Не пропусти!
Ненудний гороскоп на 13 червня: Лев починає полювання, а Риби пірнули в казку
Маленький уболівальник збірної Данії

У зв'язку із цим він запропонував передати патрульній поліції функції контролю за дотриманням безпеки на дорогах, в тому числі габаритно-вагового контролю.

Реклама

Президент доручив МВС забезпечити можливість виконання Нацполіцією функції Укртрансбезпеки з контролю габаритно-вагових обмежень, а також запропонував приєднатися до протидії перевантаженості доріг і співробітникам СБУ.

"Я хотів би, щоб ви організували спільну роботу зі Службою безпеки України: здійснити всі заходи щодо запобігання порушенню норм габаритно-вагового контролю, насамперед на дорогах загального користування", – звернувся Зеленський до міністра внутрішніх справ.

Голова СБУ Іван Баканов підтримав ініціативу президента і заявив про готовність приєднатися до цієї роботи.

"Спільні реалізації на прикладі гральних закладів, незаконних АЗС, по-перше, є певною адвокацією в очах суспільства, що це не" договірняк ", а спільна злагоджена робота. По-друге, вона більш ефективна. Тому що органи можуть достатньо комунікувати між собою, обмінюватися інформацією і припиняти деструктивну конкуренцію в роботі одне з одним", – підкреслив він.

Крім того, глава держави зазначив, що паралельно з терміновими заходами, спрямованими на боротьбу з перевантаженістю доріг, потрібно розробити програму реформи Укртрансбезпеки.

Реклама

"Із завтрашнього дня нам потрібно спільно працювати, щоб зберегти наші дороги. Немає сенсу будувати дороги, які відразу ж руйнують. Потрібно зберегти те, що маємо, і примножити новою якісною інфраструктурою. Тоді "Велике будівництво" допоможе кожному українцю", – підсумував Володимир Зеленський.

Раніше повідомлялося, що обласні ради зможуть брати кредити під держгарантії на будівництво доріг.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти