У Юлії Тимошенко витратили більше всіх на виборчу кампанію. Про це свідчить зведений фінансовий звіт партії, затверджений Центральною виборчою комісією.
Відповідно до нього, "Батьківщина" до моменту початку виборчої кампанії з виборів до Верховної Ради мала на рахунках майже 110 мільйонів гривень. Для порівняння, у фаворитів парламентських перегонів – "Народного фронту" Арсенія Яценюка і Блоку Петра Порошенка було 93,6 і 97,4 млн.
99 мільйонів з них у Тимошенко, як і у всіх інших партіях, витратили на агітацію в ЗМІ, обмежившись, втім, лише теле- і радіоефірі, без покупки рекламних площ в газетах і журналах. А ось на оренду приміщень для зустрічей з виборцями в партії екс-прем'єра витратили менше 1% коштів.
Крім того, партія Тимошенко виявилася єдиною з фаворитів кампанії, яка завершила її "по нулях", без залишків на рахунку.
Нагадаємо, що "Батьківщина" виявилася останньою з минулих в Раду партій, ледь подолавши бар'єр з 5,68% голосів.