Блок Петра Порошенка витратив на свою кампанію 97,4 мільйона гривень, причому, як випливає з підсумкового фінансового звіту, затвердженого Центральною виборчою комісією, виключно за рахунок власних коштів. Добровільних внесків у президентської партії не було.
В 86 мільйонів обійшлися партії глави держави ЗМІ: 81,2 млн. – оплата ефірного часу на телебаченні, 5 млн. – на радіо. Примітно, що у "порошенковців" у звіті немає пункту про оплату агітації в друкованих ЗМІ. На 7,8 млн. Блок Петра Порошенка орендував бігборди, а ось канцтоварів назамовляв на 762,4 тисячі.
Після завершення кампанії на рахунках БПП залишилося лише 2 тисячі гривень з невеликим.
Нагадаємо, за результатами позачергових виборів до Верховної Ради Блок Петра Порошенка набрав 21.82% голосів виборців.
Читайте також:
- Стало відомо, скільки "Народний фронт" витратив на вибори в Раду
- У скандалі на 59-му окрузі поставлена жирна крапка
- Сини президента і командувача УПА, а також красуня від Ляшка зареєстровані нардепами
- У новій Раді буде 25 комітетів – Луценко
- Опозиційний блок збирається переформатуватися в нову політсилу
- Центрвиборчкому залишилося встановити підсумки виборів лише в одному одномандатному окрузі
- Ситуація в Україні погіршилася після виборів – Лукашенко
- Доказів фінансування олігархами виборів в Раду немає – Клімкін