Вілкул: Щоб дороги стали нормальними, треба посилити відповідальність чиновників і будівельних компаній

14 лютого 2019 18:46

Актуально

Політик повідомив, що влада передала частину дорожньої мережі на баланс облдержадміністрацій, але гроші на їх ремонт не виділила

"Прес-конференцію Глави Автодору про рекордні – 35 млрд на ремонт доріг – треба проводити тут, в Херсонській області. Хоча не факт, що по таких ямах він сюди доїде. І таких доріг з ямами не злічити. Причина одна – непрофесіоналізм влади, корупція і відсутність відповідальності", - сказав Олександр Вілкул, народний депутат від "Опозиційного Блоку – Партія миру і розвитку" на зустрічі з людьми в Херсонській області.

Лідер опозиції підкреслив, що повинна бути посилена "відповідальність і чиновників, які явно не без інтересу для себе розподіляють мільярди народних грошей, і будівельних компаній, які роблять ці дороги з бруду і тирси так, що перший дощ або сніг їх руйнує. Втричі – сучасні технології. І будуть нормальні дороги".

Українські дороги входять в ТОП найгірших доріг світу. У рейтингу від Global Competitiveness Index за якістю доріг Україна зайняла 130 місце з 137. Гірше українських дороги лише в Парагваї, Ємені, Гвінеї, Мадагаскарі, Гаїті, Конго і Мавританія.

Реклама

Олександр Вілкул підкреслив, що весь 2018 рік влада рапортувала про успіхи в дорожніх ремонтах. За минулий рік на ремонти було витрачено понад 35 млрд грн. Але це були, на його думку, в основному "ямкові" ремонти і укладання асфальту.

Інакше як, за словами депутата, можна пояснити те, що весь цей ремонт "зійшов разом зі снігом"

Крім того, народний депутат повідомив, що в рамках децентралізації влада передала частину дорожньої мережі (понад 123 тис. км.) на баланс облдержадміністрацій. Але гроші на їх ремонт не виділила. У структурі дорожнього фонду 35% йдуть на місцеві дороги, 65% – на дороги державного та міжнародного значення.

"До влади прийшли ті, хто навіть провести ремонти на виділені гроші не можуть", – підкреслив Вілкул. – Наприклад, в Луганській області витратили – 46% передбачених коштів, в Одеській – 57%, в Тернопільській – 64%, в Миколаївській – 69%.

Олександр Вілкул особливо акцентував на необхідності відновлення і розвитку інфраструктури. Без якісних доріг неможливо використовувати унікальний транзитний потенціал України. А це сотні мільйонів гривень упущеної і недоотриманої вигоди для країни.

Не пропусти!
Останній шанс України на Євро-2020! Хто виведе команду Шевченка до плей-офф
Збірна України бореться за вихід до плей-офф Євро

Нагадаємо, раніше Олександр Вілкул вніс до Верховної Ради законопроект про зняття блокади Донбасу-економічної, транспортної,енергетичної та соціальної,щоозначаєвтомучислівідновленнявиплатпенсійісоцдопомогивсімжителямрегіону.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти