Клієнт завжди правий, і з ним треба говорити його мовою, тим більше, коли йдеться про українську в Україні.
Так написав у Facebook, коментуючи відмову волонтеру в обслуговуванні українською мовою в харківському MсDonalds, радник президента України Олег Медведєв.
"Клієнт завжди правий, і з ним треба говорити його мовою, тим більше, коли йдеться про українську в Україні ... В ситуацію має втрутитися українське представництво MсDonalds, адже ... виміри харківського ресторану суперечать мовній політиці Мс в Україні", – написав Медведєв.
Раніше в Facebook з'явилося повідомлення волонтера Марини Хаперської про те, що їй відмовили в обслуговуванні українською мовою в MсDonalds біля станції метро "Наукова".
"Працівники відмовляються обслуговувати українською мовою відвідувачів, ігноруючи статтю 10 Конституції України та статтю 4 Закону України "Про захист прав споживачів", згідно з якою громадяни мають право на отримання доступної інформації. В моєму випадку доступна інформація може бути тільки державною мовою, тому що мовами нацменшин я володію погано", – написала Хаперська. За її словами, менеджер цього закладу у відповідь на зауваження волонтера сказала, що в них працює багато білорусів, і вони не зобов'язані знати українську мову. В офіційній відповіді адміністрації ресторану, на що посилається Хаперська, говориться: "... Конституцією України передбачено, що не може бути привілеїв чи обмежень за мовними або іншими ознаками. Таким чином, ми однаково толерантно ставимося до мовних уподобань наших відвідувачів і працівників".