У НАПК затвердили порядок проведення перевірки е-декларацій

11 листопада 2016, 22:06

Таке рішення було прийнято на засіданні Нацагентства 11 листопада

Національне агентство з питань запобігання корупції (НАПК) затвердило порядок проведення контролю та повної перевірки електронної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Реклама

Як повідомляє в п'ятницю прес-служба НАПК, таке рішення було прийнято на засіданні Нацагентства 11 листопада.

За словами заступника голови НАПК Руслана Радецького, цей документ визначає єдині підходи уповноважених осіб Нацагентства до проведення контролю та повної перевірки поданих декларацій.

Згідно з порядком, НАПК проводить за деклараціями наступні види контролю: щодо своєчасності подання; щодо правильності та повноти заповнення; логічний і арифметичний контроль.

Уповноважена особа НАПК складає висновок про результати проведення повної перевірки е-декларації.

В тренді
Тепер вже офіційно. Зеленський підписав закон, який прирівняв е-паспорт до паперового
Реклама

Також повідомляється, що на засіданні НАПК прийнятий "Порядок здійснення моніторингу способу життя особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування".

За інформацією НАПК, найближчим часом обидва документи будуть направлені на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти