Як партія "Самопоміч" вигідно користується новеньким транспортом підприємства, яке свого часу очолював їхній лідер. І чому нинішній директор не хоче ділитися подробицями орендної угоди? Дивіться сьогодні о 23:20 в сенсаційному репортажі-розслідуванні "Слідами золота партій. Таємні спонсори".
Відзначимо, згідно з дослідженням Комітету виборців України під назвою "Річниця державного фінансування: на що партії витратили півмільярда гривень", парламентські політичні партії більшу частину коштів, отриманих з держбюджету, витратили на рекламу.
"За рік державного фінансування (з вересня 2016 по вересень 2017) партії сукупно витратили майже 0,5 млрд грн – 436 млн, з яких 407 млн грн склали кошти держбюджету. Найбільше коштів, 109 млн, партії витратили на рекламу в ЗМІ (ТБ , радіо, друковані ЗМІ, білборди). На рекламу було витрачено більше, ніж на заробітну плату та оренду приміщень разом узятих. На зарплати партії витратили 57 млн грн (13%), на оренду приміщень – 46 млн (11%). На матеріальні витрати і оплату послуг (закупівля канцтоварів тощо) було направлено 66 млн грн або 15%. Разом з тим, на утримання місцевих організацій партії витратили всього 16% коштів – 68 млн грн ", – йдеться в повідомленні.

У спецрепортажі "Слідами квартирооптимістів" спецрепортаж "дивіться, про що мовчать ті, хто постійно говорить про всюдисущу корупцію: спецрепортаж.
Читайте також:
- Спецрепортаж: хто краде українських дітей
- Спецрепортаж: "Слідами золота партій. Частина друга"
- Які таємниці приховують розпорядники політичних "чорних кас": спецрепортаж "Слідами золота партій частина друга"
- Звідки беруться гроші в чорних партійних касах: спецрепортаж "Слідами золота партій"
- Сигарети через кордон: скільки заробляють контрабандисти – спецрепортаж
- Непрості звички "простого" Сергія Капліна: спецрепортаж "Слідами квартирооптимістів. Скандали тривають"
- Як нардеп Лещенко уникав незручних відповідей: спецрепортаж "Слідами квартирооптимістів. Частина друга"