У чому звинувачують один одного Шустер і Коломойський: спецрепортаж "Слідами "Свободи слова"

27 вересня 2019, 10:52

Журналісти з'ясували, чому в 2015 році Савіка Шустера "викинули" за дві хвилини до ефіру на каналі Ігоря Коломойського

Реклама

Журналісти телеканалу "Україна" провели власне розслідування і з'ясували, чому Савіка Шустера "викинули" за дві хвилини до ефіру, коли його програма виходила на каналі, що належить Ігорю Коломойському.

Чому посварилися журналіст і олігарх, і хто кому заборгував грошей, згідно з контрактом – дивіться в сенсаційному спеціальному репортажі-розслідуванні "Слідами "Свободи слова".

Нагадаємо, що телеведучий Савік Шустер стримав слово і подав до суду на бізнесмена Ігоря Коломойського позов про захист честі, гідності та ділової репутації.

Реклама

У розпал програми "Свобода Слова з Савіком Шустером", де учасники програми обговорювали звинувачення в розкраданнях у ПриватБанку перед націоналізацією, колишній його власник замість відповідей на гострі питання посипав звинуваченнями в бік журналіста і його команди.

"Він звинуватив мене в тому, що я брав гроші за участь в ефірі. Це, я не хочу зараз перед судом говорити дуже різко, але це абсолютна неправда, і ми в суді це доведемо", – заявив Савік Шустер.

Темою ток-шоу "Свобода слова Савіка Шустера" був "ПриватБанк – тест для нової влади".

Також нагадаємо, що колишній мер Чернігова Олександр Соколов та мер Тернополя Сергій Надал спростували заяву Ігоря Коломойського про те, що нібито платили по 50 тис. доларів за участь в ток-шоу Савіка Шустера на телеканалі бізнесмена, скасованому у вересні 2015 року за дві хвилини до ефіру.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти