Літньої кампанії давно не було: політолог назвав особливість нових виборів

9 червня 2019, 10:20

Акцент на соцмережах та інтернеті під час передвиборчої кампанії виправданий тим, що нинішня кампанія – річна

Не всім політсилам однаково корисно надмірне захоплення сучасними технологіями в процесі кампанії на дострокових парламентських виборах 2019 року. Але такий підхід, коли політики звертаються до виборця за допомогою мережі Інтернет, обумовлений не тільки новими віяннями, але і тим, що українці роз'їхалися на час літніх відпусток. І "зібрати" їх можна тільки в соцмережах. Таку думку висловив політолог Володимир Фесенко.

"Літньої кампанії у нас давно вже не було. Достукатися до виборця буде складно. Міста спорожніють. Народ, особливо молодь, переміститься в смартфони і планшети. Тому політикам потрібно буде добре постаратися, щоб достукатися до виборця. І акцент робитимуть на соціальні мережі і телевізор. А ось намети, друковані видання – ефективність буде меншою", – каже Володимир Фесенко.

Реклама

Детальніше читайте на сайті "Сьогодні" в матеріалі: "Складнощі виборів: з чим зіткнулися політсили на позачергових парламентських".

Днями в ЦВК заявили, що на проведення позачергових виборів до Ради виділено близько 2 млрд грн. Разом з тим передбачено і резерв коштів, який становить 271,2 млн грн.

Також новини "Сьогодні" повідомляли, що Центрвиборчком спростив зміну місця голосування для виборців. Виборцям стане легше проголосувати не за місцем прописки на парламентських виборах.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти