Програма "Велике будівництво", яка передбачає будівництво доріг та об’єктів інфраструктури і фінансується здебільшого за рахунок розподілення коштів Фонду по боротьбі із СОVID-19, насправді є продовженням програми Уряду Володимира Гройсмана "Капітальний ремонт країни", започаткованої ще в 2017-2018 роках і заснованої на чітких механізмах фінансування всіх проєктів. Щоправда, строки виконання програми Гройсмана суттєво змістили – замість 2022 року тепер визначено 2025 рік.
"Це "Велике будівництво" – це подовження моєї програми "Капітальний ремонт країни" просто назвали по-іншому. Цього року вони завершуюють наші об’єкти, а лише наступного будуть свої робити, – сказав сам Володимир Гройсман в інтерв'ю виданню "LB.UA". – Дивіться, ми дороги будували і в 2017-му, і в 2018-му, і в 2019-му роках. Ми збудували, здається, близько дев’яти тисяч кілометрів доріг… Я тільки не розумію, чому вони змістили строки. У нас була стратегія до 2022-го завершити всі загально-національні дороги між обласними центрами. І ми йшли в графіку. І не розумію, чому вони не передбачили в цьому році те, що ми планували, а вони перенесли аж на 2025-й рік. Ми бачили, що абсолютно реально це до 2022-го року завершити", – сказав він.
При цьому Володимир Гройсман поставив під сумнів доцільність використання коштів COVID-фонду на дорожні об'єкти.
"Якщо треба було формувати бюджет на "Велике будівництво", – додав політик.
Раніше президент Володимир Зеленський заявив, що в рамках програми "Велике будівництво" в 2021 році планують побудувати понад сім тисяч кілометрів доріг.