Раптом пронесе: "Слуга народу" назвала коронавірус маркетинговим ходом

14 лютого 2020, 00:47
Вона про всяк випадок придбала 10 респіраторів

/ Фото: Скріншот із відео

Відео: youtube.com/channel/НАШ

Народний депутат України Ольга Василевська-Смаглюк вважає, що китайський коронавірус – це маркетинговий хід.

"Депутати нашої фракції розділилися. Одні вважають, що коронавірус – це дійсно загроза, а інші, що це маркетинговий хід, щоб продати трохи більше масок", – заявила Ольга Василевська-Смаглюк.

Реклама

Також вона про всяк випадок запаслася респіраторами.

"Я належу до другої категорії й вважаю, що це маркетинговий хід, але про всяк випадок запаслася респіраторами. Придбала 10 штук по 150 гривень", – додала нардеп.

"Я думаю, що українська влада, як завжди, сподівається в ситуації з коронавірусом на "а раптом пронесе" – резюмувала Василевська-Смаглюк.

Реклама

Також в Японії зростає кількість осіб, інфікованих коронавірусом, серед пасажирів круїзного судна Diamond Princess, яке перебуває на карантині в порту японського міста Йокогама. Станом на 13 лютого загальна кількість заражених коронавірусом на судні досяглао 219 осіб, включно зі співробітником карантинної служби, який працював на судні.

Також серед тих, що заразилися коронавірусом на лайнері – двоє українців. Зараз вони перебувають в лікарні Токіо.

Випадки зараження коронавірусом в Україні не зафіксовано. А ось дефіцит медичних масок спостерігається: українці розмели їх з прилавків, І в деяких аптеках не знають, коли маски з'являться знову:

Реклама