У Раді розповіли, коли візьмуться за всеукраїнський референдум

1 червня 2020, 15:06
Представники парламенту навіть провели консультації зі швейцарцями

Руслан Стефанчук. Фото: facebook.com/sluganarodu.official

Законопроєкт про всеукраїнський референдум можуть внести на розгляд Верховної Ради вже на цьому пленарному тижні. Про це повідомив на погоджувальній раді віцеспікер парламенту Руслан Стефанчук.

"На цьому тижні ми провели консультації з інституціями Швейцарської Конфедерації завдяки посольству щодо положень закону про всеукраїнський референдум. Ми провели велику дискусію. На цьому тижні точно (законопроєкт) буде внесений до Верховної Ради", – сказав він.

Також Стефанчук повідомив, що відбулося велике засідання робочої групи з напрацювання закону "Про опозицію", і подякував представникам усіх політичних фракцій і груп за активне обговорення.

Реклама

"Ми вийшли на спільне бачення і певну структуру цього законопроєкту і продовжимо роботу над ним згідно із затвердженим планом", – сказав віцеспікер.

Читайте також:

Крім того, Стефанчук зупинився на важливих законопроєктах, які вимагають розгляду найближчим часом, серед яких нова редакція закону "Про акціонерні товариства" та законопроєкт "Про органи інтелектуальної власності".

Зазначимо, що, згідно з текстом законопроєкту, предметом всеукраїнського референдуму можуть бути такі питання: затвердження змін до розділів I (Загальні основи), III (Вибори. Референдум), XIII (Внесення змін до Конституції) Конституції; вирішенні питання загальнодержавного значення; затвердження закону про ратифікацію міжнародного договору, що передбачає зміну території України; припинення дії закону України або окремих його положень. На всеукраїнський референдум може виноситися одночасно не більше трьох питань. Рішення, прийняте під час референдуму, може бути змінено шляхом всеукраїнського референдуму не раніше ніж через три роки з дня його ухвалення.

Реклама

Нещодавно Руслан Стефанчук розповів, навіщо Україні закон про референдум. За його словами, на 29-му році незалежності Україна не має фундаментального законодавчого акту, який би реалізовував права народу на визначення себе як вищого суверена у своїй державі.