Українські політики в 2020 році витратили 6,6 млн доларів на рекламу в Facebook

18 листопада 2020, 13:55
Понад 4,5 тисячі сторінок в Facebook і Instagram поширювали політичну рекламу

Витрати українських політиків на рекламу в Facebook в 2020 році становили 6,6 млн дол. Для порівняння: це трохи більше річного бюджету міста Дрогобич.

Про це в Facebook повідомляє рух ЧЕСНО.

Реклама

Зокрема, активісти повідомляють про таке:

  • понад 4,5 тисячі сторінок в Facebook та Instagram поширювали політичну рекламу в цей період;
  • сторінка "Політична партія "ЗА МАЙБУТНЄ" очолює ТОП за видатками. З серпня по жовтень вона витратила майже 170 тис. доларів;

Читайте також:

  • партія "Слуга народу" посідає перше місце за сукупними витратами різних сторінок партії або кандидатів від неї – 880 тис. доларів;
  • деякі кандидати робили ставку на рекламу за допомогою сторінок з нейтральними назвами. Наприклад, повідомлення за Пальчевського були на сторінках з назвами "Украина Онлайн", "Полит Пост", "Полит Прес", "Київ News", News Online, "Політика.ua" та інші, частина цих сторінок вже видалена.

Реклама

Раніше Комітет виборців України назвав головних прогульників у Раді.