У Стеця обіцяють "заглушити" бойовиків

5 травня 2015, 16:07
Мінінформполітики витратило 35 тис. грн на рекламу про Крим і візьме журналістів у зону бойових дій

Фото: з архіву "Сегодня"

Юрій Стець сьогодні відзвітував про роботу Мінінформполітики. Всього за півроку існування відомства (міністерство було створено в грудні. – Авт.) Чиновники витратили на його функціонування 129 тис. грн (з зарплатами), а на проекти міністерства пішло 35 тис. Грн, розповів заступник міністра Артем Біденко.

Зокрема, за кордоном стартувала інформкампанія "Крим – це Україна", яка охопить Німеччину, Португалію, Італію, країни Балтії, а також США і Канаду. У містах розмістять борди з відповідною соцрекламою і транслюватимуть ролики по місцевому ТБ.

Реклама

За словами міністра Стеця, відомство також готує закон щодо інформбезпеки, концепцію інформполітики країни і наполягає на окремій держпрограмі з розвитку інформпростору, яка зайнялася б створенням українського теле- та радіоконтента, висвітлювала б нашу історію і створювала кінопродукт. Конкретні терміни не називалися, правда в "Програмі деятельсті уряду" на підготовку цих концепцій відводився 2015 рік.

Крім того, за словами Стеця, зараз міністерство займається забезпеченням трансляції українського ТБ на Донбасі: "Ми встановили на горі Карачун та інших точках 20 передавачів, переданих Литвою і Польщею. Вони передаватимуть наш сигнал і глушити сигнали "ЛНР" і "ДНР". Також Мінінформполітікі і Міноборони запускають програму прикріплення журналістів у травні-червні на тиждень до баз ЗСУ в Широкино, Пісках, Авдіївці і Щастя.