Ситник прокоментував заклик Зеленського до українців телефонувати в НАБУ

26 вересня 2019, 14:40
Директор НАБУ розповів, як тепер реагують на часті дзвінки людей на "гарячу лінію"

Артем Ситник / Фото: Сьогодні

Після того, як президент Володимир Зеленський закликав українців повідомляти про прояви корупції в Національне антикорупційне бюро, кількість дзвінків збільшилася. Про це сказав журналістам директор НАБУ Артем Ситник.

Він роз'яснив, як антикорупційний орган реагує на часті дзвінки людей на "гарячу лінію".

Реклама

"Звичайно, кількість дзвінків зросла, якщо президент орієнтує суспільство дзвонити в НАБУ. Але принцип роботи "гарячої лінії" після цього звернення не змінився. Просто про існування "гарячої лінії" дізналися набагато більше громадян. Для нас нічого не змінилося. Як і раніше, ми реагуємо на будь-який дзвінок. Якщо це наша компетенція, то відразу долучається детектив. А якщо компетенція іншого органу, то ми орієнтуємо людей, куди звернутися, щоб захистити свої права", – сказав Ситник.

Як повідомляли новини "Сьогодні", 23 вересня Зеленський закликав українців до боротьби з корупцією, записавши відповідне відеозвернення. Глава держави назвав номер телефону, за яким потрібно повідомляти, якщо пропонують хабар або щодо будь-яких інших корупційних проявів.

Пізніше Рада громадського контролю антикорупційного органу розкритикувала Зеленського за заклик українців дзвонити в НАБУ. Українці просто "обірвуть телефон" Антикорупціонер дрібними питаннями, так як цей орган займається тільки справами топ-корупціонерів