Систему електронного декларування для чиновників запустять 15 серпня / Фото: Сергiй Ревера
Про це НАЗК повідомляє на своїй сторінці у Facebook.
Наголошується, що також були затверджені рішення і визначений порядок функціонування Єдиного державного реєстру декларацій осіб, порядок формування, ведення і публікації інформації, форма декларації, форма повідомлення про суттєві зміни в майновому стані декларанта, технічні вимоги до заповнення полів форми декларації та форми повідомлення.
Наголошується, що всі нормативні документи найближчим часом будуть передані в Міністерство юстиції України на реєстрацію.
Так, відповідно до рішення НАЗК, система е-декларування почне працювати 15 серпня 2016 року.
"Починаючи з моменту запуску, першими – протягом 60 днів, декларації повинні подати особи, які згідно зі статтею 50 Закону України "Про запобігання корупції" займають відповідальну та особливо відповідальну посаду. Це близько 50 тисяч чиновників – починаючи від президента, глави уряду, народних депутатів, міністрів і закінчуючи керівниками департаментів виконавчих органів влади. Всі інші державні службовці почнуть заповнювати електронні декларації вже з 1 січня 2017 року", – зазначили в НАЗК.
Так, згідно з прийнятими рішеннями, кожен декларант пройде електронну ідентифікацію за допомогою електронного цифрового підпису або BankID і матиме свій персональний електронний кабінет" на сайті НАЗК.
Декларації будуть подаватися через сайт НАЗК шляхом заповнення відповідних форм і в порядку, встановленому Законом України "Про запобігання корупції". Перевірка декларацій покладена на Департамент фінансового контролю та моніторингу способу життя.