МВС закликає кандидатів у президенти України верифікувати свої акаунти в соцмережах

19 лютого 2019, 21:38
Лише 9 з 44 офіційно зареєстрованих кандидатів мають "blue badge" на своїх офіційних сторінках

/ Фото: AFP

У Міністерстві внутрішніх справ звернулися із закликом до кандидатів у президенти України верифікувати свої акаунти в соціальних мережах Facebook і Instagram для запобігання створенню помилкових профілів кандидатів і недобросовісної агітації.

Як повідомляє департамент комунікації МВС, відповідні консультації з офісом Facebook провела кіберполіція України.

Реклама

За словами міністра внутрішніх справ Арсена Авакова, кіберполіція проводитиме спеціальний моніторинг до завершення передвиборчої кампанії. "Ми будемо виявляти фейкові профілі в Facebook і Instagram, створені в період передвиборчої агітації, які використовують імена офіційно зареєстрованих кандидатів у президенти України. А адміністрація соціальної мережі блокуватиме ці сторінки", – сказав міністр.

Читайте також:

За його словами, адміністрацією Facebook передбачена процедура верифікації сторінок кандидатів – отримання відмітки "blue badge" на підтвердження її справжності. При цьому українська кіберполіція погодила з представниками Facebook можливість використання спрощеної та прискореної процедури верифікації для кандидатів у президенти України. "Саме такі сторінки зможуть безпечно використовувати кандидати для інформування, а користувачі будуть впевнені, що інформація з такої сторінки дійсно підготовлена ​​командою відповідного кандидата в президенти України", – додав глава МВС.

Реклама

За словами Авакова, станом на 19 лютого 2019 року лише 9 з 44 офіційно зареєстрованих кандидатів мають "blue badge" на своїх офіційних сторінках. У кіберполіції заявили про готовність надати інформаційну та практичну допомогу всім кандидатам у президенти України у верифікації їхніх сторінок.

Також з представниками Facebook обговорювалися заходи щодо верифікації замовників політичної реклами, які введені соціальною мережею для попередження недобросовісної агітації. Відповідно до нових правил, рекламодавець повинен підтвердити свою особу і зможе розміщувати таку рекламу лише після успішного проходження перевірки. При цьому, користувачам буде доступна інформація про замовника реклами.

Раніше повідомлялося, що Facebook створить спеціальний штаб, щоб протистояти дезінформації та поширенню фейкових новин перед виборами, які відбудуться в цьому році в Євросоюзі, Україні, Ізраїлі та Індії.

Реклама

Крім того, Facebook оголосив про введення з 1 лютого 2019 року нової політики щодо України в передвиборчий період, яка передбачає, зокрема, заборону розміщення реклами з-за кордону.

Також Facebook заблокував понад 650 ботів з Росії та Ірану.