Мінімальний контакт: Гройсман пояснив, як зміняться держпослуги в Україні

19 жовтня 2016, 11:48
Прем'єр-міністр мріє про "доброзичливу до людини" системі державного управління

Володимир Гройсман. Фото: facebook.com/volodymyrgroysman

Одним з важливих питань для Кабінету міністрів України є підвищення якості державного управління та державних послуг. Про це заявив прем'єр-міністр України Володимир Гройсман під час звіту про півроку роботи уряду.

"Професійна слабкість влади генерує неякісні рішення і, як наслідок, підриває довіру до влади. Тому наше завдання сьогодні – створити систему, яка б була доброзичливою до людини. І для цього необхідно прийняти новий закон про державну службу", – зазначив Гройсман.

Реклама

Він нагадав, що в цьому ключі вже вжила заходів, спрямованих:

  • затверджено стратегію реформування держуправління до 2020 року;
  • розпочато впровадження закону про державну службу;
  • створена Комісія з питань вищого корпусу держслужби;
  • оголошені 52 конкурсу на найвищі посади;
  • створена посаду держсекретарів.

Крім того, за словами Гройсмана, також активно впроваджується електронне управління.

"У рейтингу ООН за E-Government ми просунулися на 25 позицій. Цього недостатньо. Максимально все те, що можливо, ми повинні перевести в електронні сервіси і мінімізувати контакти громадян України з отримання тих чи інших послуг", – зазначив прем'єр.

Реклама

Він підкреслив, що в уряді запроваджено повноцінний електронний документообіг.

"Ми ввели повну взаємодію уряду з усіма органами центральної влади, в тому числі за рахунок інфраструктури. Ми ввели електронні петиції як повноцінний інструмент звернення громадян до влади з актуальними питаннями. Ми вже ввели електронні послуги, але поки їх небагато (в сфері будівництва, землекористування, екології)", – зазначив Гройсман.

Також глава уряду нагадав про впровадження автоматизованого обміну даними між державними регістрами і базами даних.