Літньої кампанії давно не було: політолог назвав особливість нових виборів

9 червня 2019, 10:20
Акцент на соцмережах та інтернеті під час передвиборчої кампанії виправданий тим, що нинішня кампанія – річна

/ Фото: AFP

Не всім політсилам однаково корисно надмірне захоплення сучасними технологіями в процесі кампанії на дострокових парламентських виборах 2019 року. Але такий підхід, коли політики звертаються до виборця за допомогою мережі Інтернет, обумовлений не тільки новими віяннями, але і тим, що українці роз'їхалися на час літніх відпусток. І "зібрати" їх можна тільки в соцмережах. Таку думку висловив політолог Володимир Фесенко.

"Літньої кампанії у нас давно вже не було. Достукатися до виборця буде складно. Міста спорожніють. Народ, особливо молодь, переміститься в смартфони і планшети. Тому політикам потрібно буде добре постаратися, щоб достукатися до виборця. І акцент робитимуть на соціальні мережі і телевізор. А ось намети, друковані видання – ефективність буде меншою", – каже Володимир Фесенко.

Детальніше читайте на сайті "Сьогодні" в матеріалі: "Складнощі виборів: з чим зіткнулися політсили на позачергових парламентських".

Реклама

Днями в ЦВК заявили, що на проведення позачергових виборів до Ради виділено близько 2 млрд грн. Разом з тим передбачено і резерв коштів, який становить 271,2 млн грн.

Також новини "Сьогодні" повідомляли, що Центрвиборчком спростив зміну місця голосування для виборців. Виборцям стане легше проголосувати не за місцем прописки на парламентських виборах.