Клімкін розкрив деталі участі України в розвитку нового "Шовкового шляху"

8 грудня 2015, 17:12
Ідея "Шовкового шляху" саме в тому, щоб створити конкурентну мережу різних транспортних шляхів, створити абсолютно іншу логістику, пояснив міністр

Павло Клімкін. Фото: AFP

Міністр закордонних справ України Павло Клімкін заявляє про перспективи участі України в розвитку нового "Шовкового шляху" за участю країн Далекого і Середнього Сходу. Про це він сказав під час звіту про діяльність міністерства з часу формування нинішнього складу уряду.

Клімкін пояснив, що ідея "Шовкового шляху" полягає в тому, що "це, умовно, не одна залізниця, яка йде через конкретні порти, або дві дороги, як колись там був... Транссибірський шлях".

Реклама

"Ідея "Шовкового шляху" саме в тому, щоб створити конкурентне мережу різних транспортних шляхів, створити абсолютно іншу логістику", – пояснив Клімкін.

Міністр розповів, що на минулому тижні в рамках міністерського засідання ОБСЄ в Белграді також відбулося міністерське засідання ГУАМ (Грузія, Україна, Азербайджан, Молдова).

"Ми домовилися працювати, в тому числі і з Китаєм, і з Японією саме у форматі ГУАМ, враховуючи азербайджанські, грузинські, молдавські і наші можливості", – сказав Клімкін.

Реклама

Міністр пояснив, що це означає не стільки уніфікацію тарифів, скільки розвиток оптимальною і сучасної логістики. Він додав, що недавні візити президента України Петра Порошенка до Казахстану і Туркменістану були присвячені, в тому числі, і транспортної складової. Клімкін нагадав, що особисто в Кореї в Сеулі спеціально обговорював це питання.

"Це питання конкурентоспроможності наших шляхів. Охочих працювати з Україною багато. Ми повинні просто продемонструвати, що наші шляхи, саме в комбінації – не одна залізниця, не один порт, не один логістичний термінал – працюють ефективно", – зазначив глава зовнішньополітичного відомства.

На його переконання, в України в цьому напрямку шанси дуже непогані.

Реклама

Раніше повідомлялося, що представники великих транспортно-логістичних операторів Туреччини, Казахстану, Азербайджану та Грузії на зустрічі в Стамбулі ухвалили рішення заснувати консорціум з метою транспортування вантажів з Китаю до Європи.