Німеччина зацікавлена, щоб в Україні був заморожений конфлікт – Пономарьов

4 грудня 2017, 17:28
Російський опозиціонер назвав головний аргумент німців в продовженні української кризи

Німеччині важливіше "Північний потік-2", ніж Україна. Фото: pixabay.com

Заморожений конфлікт на Донбасі вигідний Німеччині, яка зацікавлена в будівництві "Північного потоку-2", що дасть можливість отримувати газ з Росії безпосередньо без транзиту через Україну.

Таку думку висловив в інтерв'ю "Апострофу" російський опозиціонер Ілля Пономарьов.

Реклама

За його словами, головним аргументом німців є російський газопровід "Північний потік-2".

"Ця країна зацікавлена, щоб був заморожений конфлікт протягом невизначеного часу. Звичайно, Німеччина зацікавлена в тому, щоб людей перестали вбивати, але нестабільність в Україні їх влаштовує, тому що вони на цьому можуть реалізувати проект будівництва "Північного потоку-2" і замінити Україна як монопольного транзитера російських енергоресурсів на Європу. Власне, вони цим шляхом тихо, але неухильно рухаються", – сказав Пономарьов.

Він нагадав, що невипадково пан Шредер (екс-канцлер Німеччини) очолює проект будівництва "Північного потоку-2" і недавно очолив раду директорів компанії "Роснефть".

Реклама

"Це все ознаки того, що він в особистій якості "дружок Путіна". Звичайно, серйозні німецькі кола за цим стоять", – підкреслив російський політик.

У той же час представник України в робочій групі з безпеки Мінської переговорної групи Євген Марчук говорив раніше, що Росія не збирається закінчувати війну на Донбасі, тому в замороженому конфлікті Москва не зацікавлена.


Як відомо, до реалізації проекту Nord Stream 2 вартістю майже 10 млрд євро російський "Газпром" і його партнери планували приступити в квітні 2018 року. Передбачалося, що будівництво завершиться до кінця 2019 року.

Реклама

Фото: Карта: Delfi.lt

Україна виступає проти цього будівництва, називаючи його політично мотивованим. Замість цього Київ запропонував ЄС створити консорціум із залученням європейських компаній для управління існуючим більш ефективним маршрутом транспортування через Україну.