ЦВК виділила партіям ефірний час на агітацію

3 липня 2019, 00:58
Час буде надаватися в два етапи, рівними частинами, по 30 хвилин

Центральна виборча комісія (ЦВК) розподілила політичним партіям по 60 хвилин для проведення передвибочної агітації на загальнонаціональному каналі "Суспільне телебачення" і "Суспільно радіо".

Як повідомляє прес-служба Центрвиборчкому, час буде надаватися в два етапи, рівними частинами, по 30 хвилин.

Реклама

Також ЦВК звернулася до Міністерства фінансів з пропозицією передбачити в проекті Державного бюджету України на 2020 р. для Центральної виборчої комісії нову бюджетну програму "Відшкодування витрат політичних партій, пов'язаних з фінансуванням їхньої передвибочної агітації на виборах народних депутатів України". ЦВК пропонує Мінфіну передбачити витрати за цією програмою в сумі 2,253 42 млрд. грн.

До того ж, ЦВК зареєструвала ще 32 офіційних спостерігачі від міжнародних організацій на позачергових виборах народних депутатів України від 21 липня 2019 р.

19 – від Світового конгресу українців, 13 – від Українського конґресійного комітету Америки.

Реклама

Нагадаємо, що позачергові вибори до Верховної Ради України IX скликання призначені на 21 липня 2019 року. Згідно з даними опитування, проведеного новинами "Сьогодні" на каналі "Україна" спільно з міжнародною компанією Edison Research, понад половина українців (55,2%) буде голосувати на майбутніх виборах.